Proiectul s-a adresat elevilor colegiului și a apărut din nevoia de a transpune virtualul în realitate. Au creat un program de învățare care a oferit elevilor cunoștințele și abilitățile de a crea și modela obiecte printate 3D, pe care în final le-au expus în cadrul unității lor școlare.
De asemenea, au deprins cunoștințe de marketing și comunicare. Deoarece proiectul s-a bucurat de un real success, reușind să stârnească curiozitatea elevilor mai mari și mai mici care au participat la activități, echipa de profesori și-a propus ca în viitor să înființeze un club de informatică în care se pot înscrie elevi de la toate formele de învățământ pasionați de informatică, pentru a proiecta și imprima obiecte 3D.
Organizație aplicantă: Colegiul „Aurel Vijoli”, Făgăraş
Beneficiari: Vor participa 30 de elevi, 9 din clasele primare (a III-a si a IV-a) și 21 din clasele liceale
Buget: 10.750 lei