12/02/2018

Proiectul a constat în întâlniri săptămânale de inițiere și învățare programare pentru copii cu vârste cuprinse între 7 și 15 ani, utilizând tehnologiile și limbajele SCRATCH, HTML, CSS, JAVASCRIPT, PHP PYTHON, C#.

12/02/2018

Timp de 3 luni, mentorii proiectului împreună cu peste 137 de elevi de gimanziu de la Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu”, Bihor și Școala Gimnazială ,,Floare de Lotus” Sânmartin au monitorizat și au ,,diagnosticat” ecosistemul pârâului Peța.

12/02/2018

În perioada martie – iunie 2017, peste 30 de tineri între 12 -15 ani de la Colegiul National Mihai Eminescu înscriși ăn proiectul RobotEm au intrat în tainele electronicii și programării. Aceștia au învățat să construiască singuri roboți și sisteme autonome, pe care le-au programat pentru îndeplinirea unor sarcini simple precum sisteme de alarmare, monitorizarea temperaturii sau a consumului de energie electrică.

12/02/2018

Începând cu luna martie, grupe a câte 28 copii cu vârste între 11-13 ani s-au întâlnit săptămânal, pentru atelierele de meteorologie. Proiectul a vizat dezvoltarea cunoștințelor copiilor și adolescenților în domeniul fenomenelor atmosferice, în scopul unei mai bune reacții la evenimente extreme și adaptării la provocările climatice.

01/02/2018

Scopul proiectului ROBOTICON Challenge a fost să crească atractivitatea studierii STEM în rândul  elevilor din școală și comunitate.

01/02/2018

Proiectul MICROWORLD și-a propus promovarea științelor (fizica, chimia, biologia) în rândul elevilor pentru dobândirea abilităților practice și încurajarea pasiunii pentru domeniul microbiologiei.

01/02/2018

Proiectul Știința pe teren propus în acest an de Școala Gimnazială „Ioanid Romanescu” din Voinești a urmărit să formeze deprinderile de experimentare în domeniul ştiinţelor şi să dezvolte competenţele civice ale elevilor prin realizarea unei cercetări privind calitatea  apei şi a  solului din comuna Voineşti, județul Iaşi.

01/02/2018

Scopul proiectului SIMpaticii ingineri a fost acumularea de experienţă practică în utilizarea echipamentelor moderne de procesare și investigare, dezvoltarea abilităţilor de comunicare interpersonală şi comunicare în public a elevilor din clasele a XI-a.

 

01/02/2018

Scopul proiectului Charge Yourself este de a stimula interesul elevilor în știintă, tehnologie și inginerie prin implicarea lor în realizarea de echipamente interesante, cu utilitate clară – dispozitive ecologice de generare a energiei electrice.

01/02/2018

Proiectul ElectroStep și-a propus să ajute pasionații de electronică să înțeleagă tainele electronicii, să învețe să facă circuitele și tot felul de lucruri interesante, de la a lipi și până la produsul final, însă toate acestea la un nivel basic, potrivit categoriei de vârstă.

01/02/2018

MiBus Sensors și-a propus nu doar să ne explice modul de funcţionare al senzorilor care ne înconjoară şi care fac parte din viaţa noastră de zi cu zi, ci şi să înveţe elevii cum să-i utilizeze şi să îşi imagineze şi să îşi creeze propriile sisteme de senzori pentru diferite utilizări prin workshop-uri interactive şi ateliere de tip “learning by doing”, “do-it yourself”. De asemenea, elevii au învăţat să lucreze în echipă, să schimbe idei şi să comunice cu senzorii prin intermediul plăcilor de achiziţie şi a limbajului de programare grafică LabView.